Doprovod

Účastnice

V případě, že jste zde nenašli svoji farnost, pošlete nám registraci e-mailem: divci.olympiada@seznam.cz

Otázky a odpovědi

  1. Jak bude celá Dívčí olympiáda letos probíhat?
  2. Budeme rozděleni na tři místa (podle věkových kategorií)
    • I. stupeň ZŠ - v Telnici (kostel, sportovní hala, sokolovna, orlovna) – sraz v 8:00 hod. v kostele sv. Jana Křtitele v Telnici, z kostela se vydají děvčata na svá sportoviště – součástí programu je úvodní olympijská štafeta s olympijským ohněm – vezměte si prosím svou týmovou pochodeň
    • II. stupeň ZŠ - v Újezdě u Brna (kostel, sportovní hala) – sraz v 8:00 hod. v kostele sv. Petra a Pavla v Újezdě u Brna z kostela se vydají děvčata pěšky ve společném olympijském průvodu s transparenty každého týmu do sportovní haly, v čele se ponese olympijský oheň
    • Mladé pardálky (SŠ/VŠ a výše) - v Měníně (kostel, sportovní hala) z kostela se vydají děvčata pěšky ve společném olympijském průvodu s transparenty každého týmu do sportovní haly, v čele se ponese olympijský oheň

  3. Budou mít všechny věkové kategorie stejné disciplíny?
  4. Některé disciplíny jsou stejné, některé jiné. Každá věková kategorie ale bude mít vlastní program na samostatném místě. Přesný seznam disciplín je uvede na letáčku. Společně se úplně všechny týmy potkají na finálovém programu v podvečer této akce ve sportovní hale v Újezdě u Brna. Zde také celá akce vyvrcholí vyhlášením výsledků a předáním cen.

  5. Jaké jsou minimální počty členek jednotlivých týmů?
  6. Pro I. a II. stupeň ZŠ je minimum čtyři. V případě mladých pardálek je minimum šest. Důvodem jsou sportovní disciplíny, které tyto počty vyžadují. Pokud vás není dostatek, i tak se můžete registrovat a my váš tým spojíme s jinou farností. Takže je možné se registrovat jednotlivě – jednotlivá děvčata přidáme do jiných týmů.

  7. Každý účastnice obdrží týmové tričko?
  8. Ano, v rámci startovného získá každá účastnice své týmové tričko. Děvčata I. a II. stupně ZŠ si jej budou moci vymalovat. Mladé pardálky si mohou trička také upravit dle potřeby, avšak nebude na to vyčleňován samostatný časový prostor (když vyjde čas a bude chuť…)

  9. Musí mít každý tým dospělý doprovod?
  10. Ano, tato povinnost platí pro všechny týmy. V případě mladých pardálek může být samozřejmě doprovodem jedna z dospělých členek týmu. K této dospělé osobě pak potřebujeme znát kontaktní údaje, abychom s ní mohli případně doladit některé organizační podrobnosti a mohli ji zaslat bližší informace k naší akci.

  11. Jak se bude akce časově vyvíjet?
  12. Akce začíná v 8:00 (podívejte se na odpověď výše - dle věkové kategorie) v kostele a skončí cca v 19:30 hod. ve sportovní hale v Újezdě u Brna, kde se nachází velké parkoviště a zde můžete zanechat svá dopravní vozidla.

  13. Jak to bude s občerstvením?
  14. V historii naší olympiády to bylo různé, nicméně v současné situaci již nejsme schopni připravit společný oběd a občerstvení. V Újezdě u Brna bude otevřený malý bar, kde bude možné si drobné občerstvení zakoupit, taktéž v Měníně a v telnické sokolovně a orlovně. Jinak lze doporučit, aby si děvčata vzala vlastní jídlo a pití na celý den.

  15. Jak to bude s šatnami a přezouváním?
  16. Telnice – ve sportovní hale a sokolovně si sportovkyně odloží své věci za lavičkami ve sportovní hale, farnosti budou mít svá místa popsaná na plášti sportovní haly, v orlovně bude možné si věci odložit ve velkém sále na židlích, opět bude vše popsané podle farností. V Telnici se mohou návštěvníci, kteří nesoutěží, pohybovat ve své běžné venkovní obuvi.
    Újezd u Brna – jednotlivé týmy budou mít vyčleněné společné šatny, na dveřích bude cedulka s názvy týmů v jednotlivých šatnách. Návštěvy si musí při vstupu do haly buď přezout čisté přezůvky, nebo si navléknout návleky, které jim nabídne obsluha. Měnín – jednotlivé týmy budou mít vyčleněné společné šatny, na dveřích bude cedulka s názvy týmů v jednotlivých šatnách. Kromě hrací plochy a čistých zón je možné se všude pohybovat v běžné venkovní obuvi.

  17. Jak a dokdy se můžeme přihlásit?
  18. Přihlašovat je možné se pomocí tohoto přihlašovacího formuláře do 22. února 2025. Po tomto termínu již přihlašování nebude možné. Akce je totiž opravdu velmi organizačně náročná a věnují se jí desítky dobrovolných organizátorů (většinou z farností šlapanického děkanství). Naším cílem je, aby byl maximálně využit časový prostor jednoho dne, a proto je potřeba vše precizně naplánovat a nachystat. Děkujeme za pochopení.

  19. Mohu někde konzultovat své další otázky?
  20. Jistě, ozvěte se Hance Kroutilové – tel.: 777 55 78 78, příp. divci.olympiada@seznam.cz

  21. Chcete-li se podívat, jak vypadala Dívčí olympiáda v roce 2024, můžete si prohlédnout video zde
    anebo si přečíst reportáž s fotogalerií třeba zde.

  22. Věříme, že si holky tuto dívčí akci užijí: mohou se při ní nejen pobavit, zazpívat či zasportovat, ale především se seznámit s novými kamarádkami z blízkého či vzdáleného okolí. Po celý den bude probíhat olympijská soutěž, která bude v závěru dne vyhodnocena a všechny týmy odměněny. Startovné na pokrytí nákladů je 250 Kč/os. (děkujeme i za každý dar navíc, jen startovné náklady totiž nepokryje).